Muzyka współczesna Konkursy

London Philharmonic Orchestra Young Composers programme 2018/2019

london-philharmonic-orchestra-young-composers-programme-2018-2019
Logo London Philharmonic Orchestra

London Philharmonic Orchestra otwiera nabór do programu dla młodych kompozytorów, którym oferuje roczne warsztaty nad utworem. Zwieńczeniem współpracy będzie publiczna prezentacja kompozycji. Uczestnicy projektu będą mogli ściśle współpracować z kompozytorem Sir Jamesem MacMillanem, który wesprze młodych twórców serią seminariów i warsztatów. 

Każdy z uczestników podczas programu komponuje maksymalnie ośmiominutowy utwór przeznaczony na ok. 30-osobowy skład. Do udziału w programie zaproszeni są twórcy poniżej 35. roku życia i nie publikowali jeszcze swoich dzieł w żadnym znanym wydawnictwie.

We współpracy z Instytutem Adama Mickiewicza w ramach programu „Polska Music” program LPO Young Composers oferuje udział jednemu kompozytorowi z Polski.

W tegorocznej edycji 2017/2018 w gronie 5 wyróżnionych twórców znalazł się polski kompozytor Karol Nepelski.

Szczegóły programu na stronie internetowej: https://www.lpo.org.uk/education/young-composers.html  
oraz w załączniku: Pobierz.

Aplikacje można przesyłać do południa do 14 maja!

Spis treści numeru Wiosna brzmi współcześnie:

Felietony

Paulina Zgliniecka, Międzynarodowy Festiwal Kompozytorów Krakowskich

Aleksandra Babiarska, Barbara Borowska, Jakub Kranc, Zuzanna Nalepa, Pokoncertowe impresje młodych krytyków

Wywiady

Monika Winnicka, „Brakuje mi dyskusji pomiędzy muzykami, odbiorcami, a mediami.” Wywiad z Rafałem Zapałą.

Ewa Schreiber, Magdalena Nowicka-Ciecierska, „Żeby grać muzykę współczesną, trzeba mieć bardzo dobry warsztat klasyczny”. Wywiad z Barbarą Borowicz

Recenzje

Anna Komendzińska, Gdzie miłość, tam snuje się opowieść

E. Chorościan, W. Krzyżanowski, W. Nowak, M.Winnicka, Wokół 47. "Poznańskiej Wiosny Muzycznej". Wielogłos

Publikacje

Paulina Zgliniecka, „Życiopisanie” w teatrze operowym Aleksandra Nowaka

Paulina Miedzińska, Elementy cante jondo w "La Luna está muerta, muerta..." z "Night of the Four Moons" George'a Crumba

Edukatornia

Luiza Sadowska, Fluxus and experimental music

Ada Krzyczkowska, Postrzeganie czasu w muzyce. Analiza „Reflection for Cello” Agnieszki Zdrojek-Suchodolskiej

Kosmopolita

Martyna Kosecka i nowa muzyka w Teheranie

Marta Wryk, Marina Abramović. The Cleaner

Rekomendacje

"Already it is dusk". Fryderyk dla Dariusza Przybylskiego

London Philharmonic Orchestra Young Composers programme 2018/2019

Dofinansowano ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach Programu Kultura – Interwencje

Opublikowano: 2018-04-30

Przewiń do góry lub wróć do poprzedniej strony.

Przeczytaj również

Wypowiedz się

Opinie mogą dodawać tylko zarejestrowani użytkownicy.

logowanie i rejestracja
Wydanie 273