Aleksandra Sewerynik - Prawo autorskie w instytucjach kultury

aleksandra-sewerynik-prawo-autorskie-w-instytucjach-kultury
ksiegarnia.beck.pl

Serdecznie polecamy unikalną książkę pod redakcją dr Aleksandry Sewerynik, w której znajdziemy wyczerpujące odpowiedzi na pytania dotyczące prawa autorskiego w instytucjach kultury. 

Aleksandra Sewerynik jest ekspertem w zakresie prawa autorskiego oraz dyrygentem chóralnym. Współpracuje z kancelarią Hasik i Partnerzy, która specjalizuje się prawie własności intelektualnej i ochronie reputacji. Wieloletnie doświadczenie pozwala jej pomagać klientom w ochronie ich własności intelektualnej oraz legalnie i bezpiecznie korzystać z cudzej twórczości. Jest autorką książki "Prawo autorskie w muzyce", bloga http://prawomuzyki.pl/ oraz licznych publikacji, w których dzieli się swoją wiedzą z zakresu prawa autorskiego w ciekawy i zrozumiały sposób Przez cztery lata była stałą felietonistką rubryk prawnych Rzeczpospolitej.

"Prawo autorskie w instytucjach kultury" to wyjątkowa publikacja, która zbiera informacje dotyczące prawa autorskiego w ramach instytucji kultury. Umieszczony w pierwszej części słowniczek sprawi, że nawet czytelnicy, którzy nie są biegli w terminologii prawnej będą mogli z łatwością interpretować przepisy, część druga publikacji dotyczy konkretnych obszarów kultury, natomiast ostatnia zawiera przydatne wzory dokumentów gotowych do użycia. 

Książka jest dedykowana zarówno dla instytucji kultury, takich jak np. muzea, teatry, filharmonie, ale również dla wszystkich zainteresowanych i korzystającyh z dóbr chrononinych prawem autorskim. 

 

Publikację można zamówić pod adresem: https://www.ksiegarnia.beck.pl/18264-prawo-autorskie-w-instytucjach-kultury-plyta-cd-aleksandra-sewerynik#opis

Dofinansowano ze środków Funduszu Popierania Twórczości Stowarzyszenia Artystów ZAiKS

 Jedyne takie studia podyplomowe! Rekrutacja trwa: http://www.muzykawmediach.pl/


SPIS TREŚCI: 

PUBLIKACJE

Anna Wyżga – Uwiecznić ruch – o funkcjach tańcach w filmie cz. 1 i cz. 2

 

EDUKATORNIA

Joanna Kwapień – Od Wagnera do musicalu – historia syntezy sztuk 

Zuzanna Daniec – Intermedialność a intertekstualność. „Muzyka w muzyce” według Mieczysława Tomaszewskiego


FELIETON

Jakub Figus – Inter media vocant Musae

Paulina Podżus – Formy artystycznie nieartystyczne

 

WYWIADY

Marlena Wieczorek, Magdalena Ciecierska-Nowicka – „Kultura musi korzystać z narzędzi biznesowych, PR-owych, edukacyjnych i nie okopywać się w swojej wielkości". Wywiad z Agatą Grendą

Joanna Stanecka – Michał Biel. W cieniach rampy


RECENZJE

Joanna Kwapień – Społeczny wymiar tworzenia filmu w Polsce

Agata Pasińska - Edukacja muzyczna poprzez zabawę? Recenzja książki Brzdęk! Jak złapać dźwięk


KOSMOPOLITA

Agnieszka Cieślik – Andrzej Krakowski – Bronisław Kaper. Od początku do końca

Anna Kruszyńska – Teatr tańca Piny Bausch cz. 1 i cz. 2


Opublikowano: 2019-09-25

Przewiń do góry lub wróć do poprzedniej strony.

Wypowiedz się

Opinie mogą dodawać tylko zarejestrowani użytkownicy.

logowanie i rejestracja
Wydanie 287